fredag 13 mars 2009

Mardröm besannas?

Efter att jag gått och lagt mig var jag tvungen att gå upp två gånger för att kolla så att alarmet verkligen var på för att inte missa försläppet på biljetterna.


Tre gånger vaknade jag upp ur mardrömmar som handlade om att jag hade försovit mig och inte fick några Michael Jackson biljetter. Svettig.


Klockan sju somnar jag äntligen in ordentligt. Halv åtta vaknar jag i panik och springer upp till Internet cafét för att få en säker anslutning eftersom vårat ibland loggar ut sig. Det är stängt just idag.


Som en tok susar jag nerför gatan igen, in i lägenheten och på med datorn som säger System not found på en svart skärm. Omstart. Samma sak. Omstart. Samma sak. Kasta datorn i väggen?


På med Nattas dator. In på internet. In på hotmailen. Sidan kan ej visas. In igen. Sidan kan ej visas. Klockan står på 07.58 när jag väl kommer in och hittar mejlet och trycker på Buy Tix knappen. Kommer in på biljettsidan men det finns ingenstans att trycka in förköpskoden. Jag försöker igen. Igen igen igen.


Går in på mejlet igen för att läsa "The presale is on NOW through to 6am [GMT] 13 March 2009."

Helt ärligt så gråter jag. Jag hade alltså kunnat köpa biljett redan i onsdags morse. Fram tills klockan åtta svensk tid idag. Hur jävla (ursäkta min franska men det här är allvarliga grejer) dum får man vara? Läs mejlet ordentligt!!! Jag är så arg på mig själv! Förtvivlad. Biljetterna för allmänheten släpps alltså om 17 minuter. Det kommer inte gå... det måste gå.

KOMMER ALDRIG FÖRLÅTA MIG SJÄLV ANNARS!
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: