söndag 10 maj 2009

AIMA TIMH AEK MIA ZOH

Skall börja med att tacka SportsWorld by Costa Elia för sponsringen av nya grymma målvaktshandskar såhär inför cupen. =)

Så är dagen alltså här.

Cypriotiska Cupen, andra omgången.
Salamina - Ayia Napa AEK
11.00 i Limasol.

Att fördriva tiden igår var svårare än någonsin. All självsäkerhet jag känt i veckan om hur vi kommer vinna är som bortblåst. Kvar finns bara nervositet.

Jag vill det här så mycket. Vi vill det här så mycket.

Jag vet att självsäkerheten kommer tillbaka så fort jag går på planen och Coach börjar värma upp mig. Då försvinner alla tvivel och jag litar på den talang jag har och det mina tränare genom åren har lärt mig. Jag kan bara göra mitt allra bästa. Jag har tro på mitt lag och mig själv.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Lycka till, vi håller tummarna (och stortårna och allt annat man kan hålla). Det går bra. Puss mamma o Berra