måndag 25 maj 2009

Helgen

Helgen har gått i latinaamerikas tecken. Haha. Lördagen började med att jag, Sandra och Natta gick till Nissestranden. Dit kom även Eduardo och hans vänner Pepe och hmm, en till. Vi var på stranden tills solen gick ner. Hem till oss för att käka och göra iordning oss.

Förfest och bra musik så var det dags att gå till första stoppet. Jasmin. Därefter blev det Carwash sedan hemgång. Var väl hemma runt fem på morgonen. Bäddade upp för grabbarna i storarummet och sov några timmar innan det var dags att gå upp igen.






Hela helgen har liksom varit s o f t. Eduardo och hans vänner är så softa att umgås med. Det är helt ostressat och man bara är. Mysigt och trevligt. Och roligt. Jag har verkligen njutit.
Söndagen spenderade jag, Eduardo och Pepe på Nisse igen. Sedan satt vi bara hemma på balkongen och tog en öl och lyssnade på musik och pratade. Fastän vi kommer från två totalt olika världar så känns det verkligt bra.
Men på ett sätt känns det också som att allt bara är en liten dröm. Han från argentina, jag från sverige, möts på Cypern. Det känns inte som om det finns en framtid där. Men ingenting är ju omöjligt. Och helt ärligt, jag struntar i om det finns en framtid. Jag skall bara njuta av den tiden jag får med min latinograbb. =)
Nä, dags att städa upp lite, Grannen är snart här! Wieeeee
(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi! Creo que sin querer encontre donde menos lo esperaba, eso que algunos llaman amor... mmm quien sabe???... Gracias!!! por todos esos momentos lindos que compartimos y espero que haya muchos mas!!!