söndag 3 maj 2009

Matchdag - sista seriematchen

Kalimera!

Igår hade jag o Natta fullt upp! Efter stranden och middagen gick vi ut på långpromenad med Nicos. På jakt efter våra cyklar. Ingen lycka där. Vi gick som två åskmoln. Man tappar banne mig tron på människor när man råkar ut för sådant här.

Efter promenaden/jakten gick vi och spelade minigolf. Jag vann. 51 poäng mot Nattas 63. =) Bra jobbat! Sedan blev det att kolla grymme matchen mellan Real Madrid och Barcelona. Sicken match! Barca var ju heeelt grymma!

Sedan var det läggdags för att vakna upp till den bästa dagen på veckan. MATCHDAG!

Som jag har längtat efter att få spela fotboll! Och idag tar vi emot Dafnia i säsongens sista seriematch. Känns sorgligt. Men vi har ju cupen kvar (nästa vecka möter vi alltså Salamina i cupen). Skall bli så roligt att spela idag. Jag kommer att stå i mål idag, kanske kanske får spela ute i andra halvlek.

Ha en fin dag!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: