torsdag 7 maj 2009

Put your back into it

Efter träningen igår var vi ett gäng som gick till Liquid för att kolla CL. Jag hejade på Chelsea för att stötta Natta som var tämligen ensam om att heja på engelsmännen. I 84:e minuten är Chelsea i ledning 1-0. Barca behöver bara ett mål för att gå vidare till finalen. Natta skakar av nervositet och säger "Det kan vända fort, nu är man i final, men ett mål från Barca så sitter man här som en liten förlorare". Ni vet ju hur det gick. Barca sätter en boll i 93:e spelminuten. Natta var inte glad, inte jag heller för jag tycker inte det var rättvist, domaren missade 3 solklara straffar och 2 misstänkta straffar. Bara norrmän som lyckas med det?!!?

Efteråt tog vi en snabb sväng till Jasmin för att säga Hej till alla. Det var roligt, jag har ju inte sett dom på så länge, haha. Sedan fortsatte jag ut, först till hip hop klubben Black & White och senare till The Castle som är så bra! Stod och tokdansade i ca fyra timmar utan att stanna upp en enda gång. Det mina vänner, det betyder att det är sjukt bra musik. DJ Blend står för den. Bäst!


Det bästa med kvällen är nog ändå, jag spenderade inte en cent, drack inte en enda droppe alkohol (för det lockar inte alls längre) så idag mår jag prima! Gött gött. Stranden nu, jaman!
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: