måndag 25 maj 2009

Välkommen Grannen - Och Berra

Vi startar veckan underbart. Bästa grannen anlände 13.00. Nu har jag en av mina två Jessicor hos mig och det känns så klart underbart! Och hyran hade hon med sig. Ett paket Gevalia mellanbrygg, ekologiskt samt ca 2kg lösgodis. VÄLKOMMEN GRANNEN! Lol.

Grannen (jessica) , jag, jessica

Efter lite chill och godisätande begav jag mig ut för att möta bonuspappa Berra. Han har varit i Pafos i en vecka och hjälpt sin polare Anders bygga klart sin bar. Fräsigt. Vart ute och käkat med dem och givetvis var min granne med. Hon mådde skit, förkyld och febrig. Jag mådde skit. Ont i magen. Men annars var det underbart! Lol.
Härligt att sitta med ett gäng och prata svenska sådär. Det var ett tag sedan. Anders hade med sig Ronja, som skall jobba hos honom samt tjejens son, Markus. Försöker få Berra och Mamma att köpa sig något här nere dom med. Hade inte vart fel att ha mammsen på plats...
Allt som allt, en underbar dag. Igen! Life is good people!
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: