torsdag 14 maj 2009

Ensam hemma

Tja tja.
Igårkväll köpte sig Natta ett par inlines så vi kund eut o åka båda två. Tog ju med mig mina ner från svea besöket och åkte själv på dagen, vilket inte var så himla skoj. Lite osäker var man ju också, inte åkt på typ 5 år. Kände mig ungefär så här;


Men bra gick det. Jag och Natta åkte ca 2 mil igår kväll och ställde till och med klockan för att hinna åka innan den värsta värmen kom idag. 1 mil blev det idag, men redan runt tio var det alldeles för varmt. En promenad med Nicos, som inte orkar gå så långt i hettan, och sedan stranden.
Det har lätt varit över 30 grader idag och man pallade inte att ligga still på solstolen. Så det blev till och spela strandtennis i vattnet hela tiden istället. Kvällen har spenderats på fotbollsplanden där vi hade en grymt bra träning. Det är ett jävla annama (sicket mormorsord, hur stavas det?) på träningarna nu. Haha. Gött det. Det smäller till mer i närkamperna än någonsin förr.
Dia har hamnat på sjukhus och Natta är där med Cleo och hälsar på. Inget allvarligt hoppas vi, hon har jätte ont i magen och dom skall göra lite tester på henne. Jag kände att jag ville vara hemma med Nicos ikväll. Bara sitta och chilla och kolla film i min ensamhet. Det var länge sedan jag var ensam och det behöver man vara i mellan åt.
Yeye, ha en trevlig kväll. Puss.
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: