lördag 30 maj 2009

Min fina familj

Det börjar närma sig att åka hem till Sverige. Det känns vemodigt. Jag vill inte lämna Cypern. Samtidigt som jag bara vill ligga hemma i mammas soffa och höra hur hon går runt och sjunger som hon alltid gör. Umgås med min bror som jag saknat så galet mycket idag. Ringde honom förut och blv på så bra humör. "Jag vaknade idag och saknade dig så himla mycket" sa jag. "Det brukar jag också göra", svarade han "men då går jag och ställer mig framför spegeln och dääär e jaaag juuu!" Hahaha. Han är för rolig!

Vill sitta på min systers soliga terass och höra hur ungarna busar, dricka kaffe med storasyster och prata strunt och få hysteriska skrattanfall.

Gå på fotboll med pappa och sedan hem till honom för att käka världens bästa korv stroganoff.

Jag saknar min familj så att det gör ont.

Ett litet kort på mig & Berra när han var här på blixtbesök;


15:e Juni. Inte långt kvar nu...
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: