torsdag 28 maj 2009

Hur skall jag summera onsdagen? Det blir svårt. Speciellt eftersom alkohtestet visade 2,8 promille. Haha. Dagen spenderades med brudarna på Nisse. Träffade sjukt många svenskar och spelade fotboll 90% av tiden, soft.

Hem o laga mat och sedan till Fans för att kolla CL finalen. Åh älskade Henry fick sitt guld och därmed var jag nöjd! Barcelona förtjänade det verkligen! Man U var helt enkelt skit dåliga.

Gick vidare till Tommys där vi inte varit på ett tag och jag har alltid lika kul där. Vidare till Castle där jag träffade en snubbe som kunde dansa lika bra som Michael Jackson. MArtin hette han och var sjukt cool. Vid det här laget var det bara jag o Sandra kvar. Gick vidare till River Reggea och kom hem 08.40. Soft.

Klockan är nu alltså 09.51 och vi skall dra till Nissibeach. Gissar på att jag o Sandra inte kommer göra annat än att sova!

Saknar min latino kille som bara den också, men imorgon får jag se honom!

Puss

(((Over and Out)))
(2 minuter efter första alkotestet visade den 1,8 promille... sum summarum = icke pålitlig...)

Inga kommentarer: