lördag 9 maj 2009

Godmorgon Världen

Idag är jag uppe innan Natta! Det har inte hänt sedans innan jag lämnade Cypern för Svea. Haha.

Igår när jag låg o pressade på stranden läste jag en artikel i en gammal Cosmopolitan tidning. Den handlade om hur man redan på morgonen när man ligger o sträcker sig i sängen bestämmer hur dagen skall bli. Med positivt tänkande och genom att ligga och le för sig själv kan man starta dagen på ett glatt sätt. Så jag testade det - det funkar!

Idag är jag nästan på löjligt bra humör. Sitter här framför datorn med min frappe och ler. Knasigt. Det känns i hela kroppen att det blir en bra dag idag!

Dagen innan stormatchen är det också. Imorgon åker vi till Limasol för att spela cupmatch mot Salamina. Det är vinna eller försvinna som gäller. Och vi skall vinna. Det känns i hela kroppen, det har känts hela veckan. Träningarna har varit suveräna denna veckan och vi är taggade till tusen hela laget!

Idag blir det alltså ingen solning. Jag skall på promenad för att titta på ett hotell som är till salu. Spännande! Efter det blir det storstädning av mitt rum. Elefantkyrkogården 2. Även resten av lägenheten skall få sig ett lyft idag. Jag känner mig på gång! Haha. Tack Cosmopolitan!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: