torsdag 10 september 2009

Kanelbullar

Kassandras tjat om kanelbullar resulterade ju som ni vet i att jag & Natta bakade över 100 stycken. Alla i laget har smakat och komplimangerna har haglat. Igår smakade Coach och med stora ögon sa han "Ni kan sluta spela fotboll och bara försörja er på att baka dessa och sälja!!".


Tror det får bli att vi bakar dem med jämna mellanrum...

Idag har vi våran andra träningsmatch för i år. Första för mig som inte fick vara med i fredags pga ryggen. Amok står för motståndet och det blir våran första värdemätare. Mycket spännande.
Alla i laget är friska så det kan bli en bra startelva. Själv hade jag en riktigt bra målvaktsträning igår och jag känner hur detta året har alla möjligheter att bli mitt bästa någonsin.

Nu skall jag hämta tvätten... så ha en bra dag så hörs vi med resultatet i morgon.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: