onsdag 9 september 2009

En härlig känsla

Sitter på Rovers med min laptop och njuter av livet. Det är lustigt. Livet alltså. Livet är lustigt. Hur saker och ting bara kan vända. Jag har fjärilar i min mage. Jag ler konstant.

(vill bara poängtera att jag inte är SÅ HÄR vit i verkligheten...)

Igår kväll gick jag och la mig med en härlig känsla i magen som satt kvar när klockan ringde 08.30 imorse. Inga problem att gå upp, ville ju starta dagen, vill att den skall gå snabbt.

Jag & Natta gick till gymmet men tyvärr var det inga snygga herrlagsspelare där. Inga fula heller. =( Tränade och promenerade hem och lagade lunch som vi avnjöt till lite Vänner. Gick sedan på långprommis med Nicos eftersom det fläktar gott idag så orkade han det.

Snart har vi träning och imorgon har vi träningsmatch. Ser verkligen fram emot det. Min första för denna säsongen. Det känns bra. Jag längtar!!! Känner att jag är i bättre form än någonsin tidigare. Igår sprang jag och Natta hem från träningen i Parralimni. Det står på första skylten att det skall vara 5 kilometer, men det står det på följande skyltar också ända tills man kommer till sista backen. Då är det helt plötsligt bara 2 kvar. Haha. Men det gick bra och jag var så nöjd. Jag är till och med säker på att Jitex-Rinkan skulle vara nöjd med mig! Och det ni!! Hahaha.

Min tattuering har förvärrat min ryggskada... jag sitter knasigt böjd och stirrar på den hela tiden... haha...
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: