torsdag 27 augusti 2009

Sötnosen

Just nu sitter jag på Dias jobb och lånar det trådlösa nätverket. Trökigt att vi ännu inte skaffat vårat eget men då lägenheten vi senare skall flytta in i kanske har det så känns det smart att vänta och se.

Allt är iallafall bra här. Vi tränar sjukt hårt. Igår började vi 06.30 med löpningar längs stranden och avslutade med ett rejält gympass. Det var så skönt att springa på stranden, solen som var på väg upp, det stilla havet och ljudet av vågorna. Ser fram emot imorgon då vi gör det igen.

Jag har fått en målvaktstränare också, han är riktigt bra men pratar absolut ingen engelska men vi löser det bra ändå. =) Hård träning. Det är det enda som gäller just nu.

Nicos har vant sig vid värmen men jag tror han kommit in i trottsåldern eller något. För han är busigare än någonsin. Roligast är att snurra in sig i mitt täcke och böka runt rejält precis innan jag skall lägga mig.

Han är då den finaste hunden som finns...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: