onsdag 19 augusti 2009

Trött i kroppen....

Tjing Tjing!
Jag vet att det var länge sedan jag skrev. Men ni vet ju att vi inte har internet ännu. Men snart så! =) Vi har inte gjort så mycket det senaste. Gymmar på morgonen och fotboll på kvällen. Där i mellan är vi rätt döda. Det känns i kroppen nu kan jag lova. Vi har haft två fotbollspass och våran nya coach är riktigt bra.

Laget då. Vi har gått ihop med Paralimnis lag. Det är riktigt bra och vi är nu en trupp på 25 spelare. Varav de flesta är riktigt bra. Det är konkurrans om platserna! På våra två pass på planen har vi bara spelat. Coach vill se hur vi är som spelare. Det är riktigt kul! Det känns att vi kommer bli riktigt bra i år! Målet är att komma i topp 3 när säsongen är slut. Givetvis vill vi vinna allt men det är ett långsiktigt mål.

Här är några bilder från det senaste:

Min morbor Fredrik var ju här med sin Bodil och mina kusiner Jesper Och Josefine.
Nicos käkar glass... haha

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Nicos äter inte bara glass....han flirtar med kameran med...helt udnerbart.
kram cerboni