måndag 10 augusti 2009

In a web cafe

Tjingeling.
Inte alla bokstaver so bare with me will ya...

Ni vet ju redan hur varat traningsschema ser ut sa behover inte babbla om det nu..

Lordagskvallen var riktigt lyckad. Jag traffade aven GreenEyes, det var kul att se honom, var ju over ett halv ar sedan. Vi skall nog ta en kaffe i veckan. Trevlisch. Han ar fortfarande galet fin...

Sondagen spenderades pa NissiBeach med min morbror = familj. Jag, jeppe och natta hoppade fran klippan, det var coolt och under hela tiden vi var dar var vi i vattnet. Hejsan sota lilla russinen. Haha

Idag fick vi reda pa riktigt grymma nyheter om laget. Ser verkligen fram emot denna sasongen!! Langtar tills vi far ga pa planen, bara en vecka kvar nu! Men gymmet ar sjukt skoj just nu, kanner mig stark och snygg.. hahahah.

Till min Jenny Raberg; Alskar dig snuttan...

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha ha...jag döööör...green eyes....kommer och tänka på BLUE EYES....kommer du ihåg flatås ?? haha
la tua carbonara...nu även med hjärnrubbning ha ha