tisdag 7 maj 2013

Exakt en månad kvar!

Idag är det extakt en månad kvar tills jag har min sista dag i college. Sedan är min universitets utbildning avklarad. Nåja, min Bachelor iallafall. Det känns helt sinnessjukt. Vart har tiden tagit vägen? Jag pushar på så mycket jag bara kan för att hinna med allt och för att faktiskt vara nöjd med det också. Jobbar på mitt Major Projekt som är den största delen av detta sista året.
 
Här ser ni entren till min design av Ayia Napas River Reggae;
 


Är givetvis inte klart ännu men det går framåt! Jag har hållt mig undan solen hela dagen och bara pluggat. Very good gummisnodd. Nu blir det till att käka lite kall pastasallad och sedan fortsätta pluggandet. När jag var ute med Nicos nyss såg jag en lapp på marken. Det stod "It´s your Game, It´s your Victory" på den. Kändes som om den var till mig, fick peppande tankar att nu jävlar skall jag rocka min design!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: