fredag 10 maj 2013

Friday fun

Jag vet inte om det märkts så mycket i bloggen, men jag har varit lite nere ett tag nu. Vet inte varför. Antar att det är hormoner. Blir liksom helt plötsligt jätteledsen och börjar gråta. Och så vips så är det bättre igen. Helt knas. Idag vaknade jag dock glad och pigg vilket känns skönt.
 
Jag skall nu först iväg på lite små ärenden och sedan skall jag dra mig till puben för att överföra en serie till mitt Usb som kommer få mig att må ännu bättre. Jag vet inte om ni har den i Sverige? Går på MTV. Snooki & Jwoww heter den. Jag tycker den är så himla rolig, jag skrattar hela tiden. Och nu i säsong två så är Snooki gravid så det är skoj att se, man kan liksom relatera till ganska mycket, eller... nja, haha. Om ni kollar serien förstår ni vad jag menar. Att kolla på detta blir mitt fredagsnöje iallafall! Yay!
 

Nej nu måste jag sätta fart här, massor att göra idag innan det blir soffslapp! Ha en fin fredag!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: