onsdag 15 maj 2013

Only Design

De senaste två och en halv timmarn har jag suttit och kämpat och slitit som en gnu för att få färdigt mitt hus projekt. När jag väl är färdig och skall börja göra renderings (ta bilder) så får jag en "bug splat". Den stänger ner programet utan att spara något. Jag som alltid är jätteduktig på att spara hade såklart inte sparat under dessa timmarna och allt gick förlorat. Jag kan nästan börja gråta. Hormoner och allt gör det inte lättare.
 
Men det är bara att börja om. Jag har verkligen inget annat val. Det måste ju bli klart. Och jag har sagt att det skulle bli klart idag så att jag imorgon kan koncentrera mig på planritningarna osv istället. Så det är bara att pusha på...
 
Lite bilder från olika delar av huset...
 
Hennes garderob
 
Hennes office

Ingång till sovrum kvällstid

Del av kök

Nä, nu kör vi igen... impossible is nothing.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: