lördag 18 maj 2013

Nätshopping

Det är sjukt varmt här på Cypern nu. Jag blir helt utslagen av att gå en promenad med Nicos. Orkar ingenting. Ser verkligen fram emot att temperaturen kommer att dubblas innan jag poppar ut Babbis! ;)
 
Lördag idag. Det har jag firat med att nätshoppa lite. Jag har ju nästan inga kläder att bära nu som passar mig och det är redan för varmt för långklänningarna jag köpte sist.
 
Vad jag ville köpa:

Vad jag köpte:

Det finns så himla mycket fina sommarkläder. Men inget som passar mig såklart. Och jag känner faktiskt inte för att spendera 7-800 kronor på en klänning som jag enbart kan ha nu när jag är gravid. Nä, får bli till att köpa ny garderob till nästa sommar istället! Köpte ändå tre korta sommarklänningar och två söta t-shirts. Hoppas på att dom anländer i nästa vecka som det stod men då jag bor på cypern e jag rätt säker på att jag får vänta i ca tre veckor! Posten här är sååå seg.

Nu skall jag plugga (jag hör folk splasha i poolen och jag vill med) och ikväll är jag bjuden på fest men orkar verkligen inte. Blir hemma kväll med The Voice America på tv´n. Mycket bättre!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: