torsdag 2 maj 2013

Morgonstund

har guld i mun.
 
Vaknade klockan åtta och varken Kevin eller Nicos var hemma. Var så himla tomt så jag gick upp och letade efter dem i hela lägenheten. Men kunde såklart inte hitta dem någonstans, tittade till och med under mitt skrivbord... ja för där ligger ju Kevin så himla ofta! Haha!
 
Jag hade glömt att han hade klipptid redan klockan åtta imorse. Så nu är han tillbaka och vi sitter och dricker morgonkaffe ihop, allt är som det skall! Och Nicos fick följa med så har han har redan kissat. Ljuvligt. Kan jag ta lite tid på mig innan jag tar ut han på en riktig promenad.
 
Det var 27 grader igår när jag åkte hem från puben vid elva. Så jag gissar på att det är ungefär lika varmt ute just nu. Phu. Jag orkar inte! Får se vad som händer idag...
 
Nyvaken



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: