torsdag 9 maj 2013

Staying true

Igår gick jag ner mig totalt och tyckte att jag var världens sämsta designer och inget jag gör är bra nog. Tror att det är pressen på att det faktiskt är mitt Major Project jag gör som ger mig hjärnsläpp. Det känns som om det måste vara en så speciell och galen design som bara är möjligt. Men. Så är det ju inte. För inte all design är galen och "out there". Jag måste minnas min vision av designen och bara köra på.
 
Idag har allt gått bättre och jag har nästan gjort klart lunchbaren som är mitten av hela området. Jag kämpar på. Jag vet ju att när alla detaljer kommer på plats så kommer det inte vara tråkigt och platt. Det kommer vara ett ställe folk skulle vilja gå till. Jag tror också att det skulle kunna imponera på ägaren till stället och därmed kunna ge framtida design jobb. Hoppas går ju. Nu skall jag jobba vidare och göra klart!! Im on fire och så länge jag minns den simpla meningen "stay true to myself" så skall det nog gå bra!
 


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: