torsdag 16 maj 2013

Känner ni igen staden?

Tjoho. Jag har liksom igår suttit hela långa dagen och pluggat. Enda pauserna jag får är när jag är ute med Nicos, när jag lagar mat eller pinkar. Sist nämnda rätt så ofta...
 
Jag vet att det blir mycket design i bloggen nu. Men det är ju allt jag gör nu och kommer göra i tre veckor framöver. Sedan blir det till att leva livet för då är jag klar, inget mer pluggande! Okej, kanske inte leva livet för jag är ju ändå gravid. Men hänga på stranden, sitta i solen och äta glass, gå ut och fika med vänner... jo visst låter det som leva livet!!
 
Jag har iallafall gjort klart mitt Future House nu. Eller, nästan. Här är några bilder från "Entertainment Area" i huset.
 
Poolen från spa avdelningen på övervåningen går ner en meter och syns från första våningen.

Bar gjord utav gamla öl tunnor framför den öppna spisen. 

Biljardbord måste man ju ha!

Nu skall jag fortsätta jobba här med mitt Major Projekt. Har fått gjort en massa idag vilket känns skönt. Måste ha något att visa upp imorgon när jag går till college. Men vill bli klar med restaurangen nu så bara att kämpa vidare. Hajhaj!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: