onsdag 22 maj 2013

Bara goda nyheter idag

Igår kväll blev jag helt plötsligt jätteförkyld. Kanske för att jag började slappna av efter flera veckor av stress? När jag vaknade imorse så mådde jag så sjukt dåligt. Var också galet trött då jag var uppe o pinkade 6 (!!!) gånger inatt. Åkte iallafall till college och visade upp vad jag hade gjort med mitt major. Min lärare verkade inte allt för impad så jag började bli lite orolig att det där första klass betyget kommer komma undan mig.
 
Än mer oro skapades när jag fick reda på att det inte alls är 16 dagar kvar till presentationen av vårat major project. Det är är 6 dagar kvar. Känns som om det där första klass betyget som jag jobbat för I tre år flög sin lilla kos där.  
 
Så nu sitter jag här, med rinnande näsa, feber (tror jag), ont I huvudet och ett dator program som inte vill samarbeta. Förjäkla härlig dag.
 
mår skit

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: