onsdag 1 maj 2013

Future House - Bedroom

Godmorgon världen! Jisses vad jag var röd igår kväll. Brände mig en hel del med andra ord. Så idag blir det inget solande, jag vart helt slut igårkväll och tror det har med värmen och såklart att jag brände mig att göra. Mådde inge bra med andra ord. Men fick gjort en hel del pluggande ändå framåt kvällen. Skall stänga in mig i mitt studierum nu och stänga ute solen och bara plugga som en galning.
 
Här ser ni två bilder från mitt Future House Project. Under Construction kan tilläggas. Första bilden utan taket. Andra med taket - som för övrigt är en glaskupol i en mörkare blå färg.
 


På bilderna har jag tagit bort delar av väggen för att kunna visa hela rummet. Det är ett runt rum och väggen bakom sängen (som är borttagen) är vågig och har golvspotlights för att skapa häftiga och intressanta skuggor. Fler bilder när rummet är klart.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: