lördag 4 maj 2013

Boom Boom

Vecka 25: Nu är det bara sista tredjedelen kvar! Barnet har utvecklats mycket i magen och nu återstår det mest att ligga och växa. Många gravida börjar även få kramp i benen. Undvik att knipa med tårna eftersom det kan öka cirkulationen och fungera som en utlösande faktor för kramp i benen.
 
Jovars, benen värker. Men mest av allt ryggen! Gör riktigt ont, varje dag. Men nu är det bara 15 veckor kvar. Cirka. I cant wait! Och om tio dagar får vi förhoppningsvis veta könet! Yay!
 
Magen idag


Förövrigt har jag haft en riktigt härlig dag. Började med att åka och storhandla., sedan la jag mig på ballen men det var alldeles för varmt. Så drog fram pump och luftmadrass och pumpade på och hoppades att den inte skulle sjunka när jag väl kom på den. Haha. Drog ner till poolen och njööööt. Det var helt underbart att ligga där o guppa i solen. Det är precis så poolen skall avnjutas, varför glömmer jag det varje år?

Senare blev det till att baka min kyckling mangoraja paj, käka den o kolla The Voice på kvällen. En siftsoft dag! Men. Insåg precis att jag har mindre än 5 veckor kvar av min utbildning. Shit. Nu måste jag verkligen sätta fart. Inget mer solande nu. Måste plugga.

Nu, promenad med vovven igen o sedan sänggång.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: