fredag 3 maj 2013

Shoes shoes shoes

Imorse efter morgonpromenaden fick jag mig ett ryck och började städa hela lägenheten. När den gnistrade som en diamant drog jag fram och började montera ihop alla lådor jag köpte på IKEA i förra veckan. Tänkte förvara några av alla mina skor i dom.
 
 
När det var gjort så behövde jag göra om i garderoben för att kartongerna skulle få plats. Det slutade med att både jag och Kevin gick igenom varrenda garderob och låda här hemma. Shit vad skit man samlar på sig. Vi fick ta tre turer ner till soprummet och jag har även tre kassar med kläder och grejer som jag skall ge till en second hand butik som samlar in pengar till utsatta djur. Och då är vi inte ens färdiga med att rensa. Phuu. Var helt slut efteråt.
 
Har samlat lite nya krafter nu och skall sätta mig och plugga. Har satt en egen deadline på mitt Future House Project - söndag kväll skall det va klart hade jag tänkt mig. För att klara det får jag verkligen sätta fart. Men det är så himla lätt att göra allt annat än det man måste göra... varför är det så?


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: