tisdag 21 april 2009

Leaving on a jet plane

Väskan är packad. Pass och biljetter i handbaggaget. Jag har troligtvis packat ner allt för tunna kläder, men jag har inga andra. Stekar oljan lämnade jag ändå hemma.

Jag är nog inte alls redo för att åka till Svea igentligen. Men jag gör det för att få säga farväl till min gammel mormor. Alltså packningen är klar, men känne rmig inte mentalt redo.

Helst av allt hade jag velat ha min Natta med mig. Känns konstigt att man helt plötsligt skall vara ifrån varrandra. Hon skall ta hand om Nicos åt mig. Jag är så tacksam för det. (och lite smått chockad...)

Så, snart drar jag till flygplatsen. 09.30 imorgon (onsdag) sätter jag fötterna på svensk mark för första gången på 8 månader.

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag är också chockad över Nicos tillsynsmatte!!!!

Anonym sa...

Hej...Har jagat nummer till dig som en galning hela dagen...var på väg upp till landvetter i morse men kom aldrig iväg....ge mig ditt nummer eller din mammas nummer så vi kan tjöta-.....saknar dig och älskar dig.
Din cerboni