fredag 17 april 2009

Hallååå

Long tajm no see! =) Men nu e jag här.

Vi har fått ytterligare besök från gamla goa svea. Johanna & Karin - vänner till Natta. Mycket trevligt!

Idag spelade vi en träningsmatch mot pojkar 15 år. Dom var rätt bra och vann. Hela vårat lag var fasansfullt trötta. Jag har så ont i min rygg och höfter så jag hoppas på att Börje har tid för mig nån gång under tiden jag är hemma i svea. Måste få knäcka upp mina kotor som sitter fast. Och jag litar inte på någon annan än Börje.

Nu är det påskhelg är på Cypern. Kalo Posxa! (eller hur d nu stavas). Så gla påsk!
Ikväll skall vi ut o fira. Skall bli skoj. Inte ofta man kan gå ut en fredag eller lördag så vi tar tillfället i akt! =)

Vi hörs snart igen. Internet fungerar bättre nu.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: