fredag 24 april 2009

Inga $ på mobilen

Gårdagskvällen spenderade jag alltså på Bitter på Linnégatan. Mötte min vän Betty och två tjejer som vi gick i gymnasiet med. Snar tkom även bettys arbetskamrater, 5 greker. Dom trodde inte alls på att jag var fotbollsproffs på cypern. Phööö. As if I care? Härligt att träffa Betty iallafall. Saknat henne.

Tog iallafall bussen hem vid tolv och när jag kom hem spelade jag o brorsan playstation 3 tills det verkligen var dags för honom att lägga sig. Han har ändå ett jobb att gå upp till liksom. Min fina bror...

Vaknade imorse och kunde knappt andas, jag bara hostar och hostar. Mår förjävligt. Inte så kul. Jag måste verkligen ta mig bort till affären också för o köpa juice och påfyllning till mobilen. Dom 150 kronorna försvann galet snabbt från mobilen. Hemma har jag 5 euro hur länge som helst...

Vill inte ha hosta... har ju planer för min första o enda fredagskväll i sverige på läääänge!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: