torsdag 2 april 2009

I love life

Det var helt galet varmt på stranden idag. Gick ner och doppade mig ett flertal gånger i vattnet. Vi har allt blivit lite bruna nu. Känns gött. Slipper man den stressen i sommar när man kommer hem.

Efter playan gick vi hem och tog varsin kall dusch och gick bort till Seasons som också dom nyligen slagit upp sina dörrar för året. En fantastiskt god latte där, den bästa jag druckit här nere och en liten promenad senare var vi nöjda och gick hem. Har varit ute med Nicos en bra stund men blev nästan attackerad av fyra galna blodsugande fladdermöss. Varför dom skall på mig vet jag inte, jag har alltid tyckt Batman är cool juh.

Nu står Natta och lagar middag efter ett av sina "huvudrecept". Då kan det aldrig gå fel. Det luktar så gott att magen börjat kurra.

Ikväll skall vi bara sitta hemma med levande ljus och skön musik och plugga teori och kanske spela lite kort eller något. Mysigt skall vi iallafall ha det.

Hört att uteserveringarna är framme i Götet nu, gött det. Njut nu av solen och var ute så mycket ni kan för det gör ju verkligen under för sinnet. Kan inte minnas när jag sist var så här lycklig och jag tackar solen en hel del för det.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: