tisdag 7 april 2009

Morgonstund har guld i mun

Kanske skall ta och säga Välkommna till Nattas morfar och två systrar som kom igår! Härligt med fler svenskar att umgås med! =)

Igår kväll hade jag så många tankar som surrade i mitt huvud att jag var tvungen att gå ut och springa. Fastän klockan var nio och solen gått ner för länge sedan så var det galet varmt. Men det gick! Somnade in rätt snabbt vid elva.

Imorse gick jag upp och ut med Nicos. Sedan gick jag en morgonpromenad.


Tog lite nya vägar idag, trött på att gå samma runda. Det är kul att ta, för mig, nya vägar som man inte riktigt vet vart dom leder, det känns inte som att man går då för man har full sjå att kolla på den vackra omgivningen. Men jag avslutade givetvis med att gå ner på stranden sista biten. Det är tungt att gå i sanden, speciellt när det blåser så mycket som det gör idag. Gick och gick men kom knappt någonstans. En timme träning där och nu är det frulle som gäller! Mumma för magen!
Vad som händer under dagen vet jag inte riktigt. Natta är med familjen sin på hotellet och badar i poolen för det är sandstorm på stranden. Själv kommer jag nog gå till mitt nya favvo ställe Seasons och dricka en latte och plugga teori. Vi får se... Ikväll är det iallafall träning! Gött!
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: