söndag 5 april 2009

Vinst

Vi vann matchen med 2-7 till slut. I första halvlek var det kallabalik, inget fungerade som det skulle. Men vi skärpte till oss i andra och spelade bra fotboll.

Jag spelade centermitt och lade några fina assist åter igen. Det är ju alltid kul, även om man inte gör målen själv så är det förbannat skoj att spela fram till mål. De fyra första målen var jag inblandad i och det är för mig glädje det. En gammal målvakt va!? Hahaha. Vet inte riktigt vilka som gjorde mål men sandra ligger nog fortfarande etta i skytteligan här på cypern! Riktigt bra jobbat Sandra!!!

Vi har lagt över 190 mål denna säsongen... galet!!! (Sandra över 40 av dessa)

Natta mou var ju tyvärr inte med idag, och det märktes på planen. Hon har sprungit runt med en spricka i foten i fyra veckor, sedans Salamina matchen. Helt galet. Inte undra på att hon haft ont. Så nu får hon mot sin vilja vila så att hon är pigg till Apollon matchen nästa vecka. Läk fort sa jag teee daaaaj! ;-)

Efter matchen åt vi mat på godaste Faliros. Min absoluta favvo restaurang i hela världen! Hihi. Vi fick varsin present ochså. En AEK almenacka. Coolt. Efter maten var vi några stycken som åkte ner till stranden här i Napa och drack varsin öl och satt och tjötade och hade trevligt.

Bilder kommer senare. Orkar inte lägga in dem nu, jag skall lägga mig och läsa min grymme bok, Zlatan är Zlatan. Äntligen blev sandra klar med den så nu är det min tur. Tror det tog henne ca 6 månader... hahaha. Hon har la inte direkt sträckläst den! =)

Naj, vi hörs senare då jag förhoppningsvis har riktigt goda nyheter att delge er...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: