fredag 3 april 2009

Morn Morn

Solen skiner men det är lite vita små moln, ni vet såna där disiga moln på himlen. Då känns det faktiskt inte så lockande att gå ner till stranden.

Sitter och tänker på sommaren i sverige. Snart är det ju faktiskt dags för att åka hem på semester. Det finns så mycket jag vill göra i sommar. Paddla kanot med brorsan till någon ö och campa där och festa tillsammans med gitarr och grym musik. Jag skall på roadtrip med Gurra och förhoppningsvis Ximel runt om Svearike. Många varma kvällar med syrran på altanen och en flarra vin och massa skvaller är ju också ett måste. Sedan finns det ju massa annat jag ser fram emot, femkamp på liseberg, kvällar på uteserveringar på avenyn, fika i vasaparken, kaffe hos vänner, bus med vänners barn, promenader längs klippan... Göteborg är ju underbart på sommaren.

Sitter och kollar biljetter hem till Svea nu. Till mormors begravning. Men dom är fasligt dyra. Men hem skall jag, jag vägrar att sitta här och veta att min familj och släkt är och säger hej då och att jag itne får vara där och krama om er.

Nej, nu har det visst klarnat upp ute så det blir stranden ändå...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: