lördag 25 april 2009

Mamma är alltid bäst

Lördagen hade inte kunnat bli bättre! Spenderade förmiddagen med min underbara Jenny och hennes lilla mirakel, 7 månader gamla Lilly. Vilken liten sötnos! Jag vill ha!

På eftermiddagen kom morbrors fruga o hämtade mig och vi åkte hem till min mamma som såklart började böla. Haha. Där var också min morbror Ronny o min morbror Fredrik o hans två barn Jesper och Josefine. MYSPYS!

Vi har spelat fotboll, grillat (även halloumi...mmm...) och sjungt kareoke och haft det najs. Med min familj kan det inte gå fel. Det är alltid underbart. Dagar med familjen och släkten är de dagar jag håller närmast om hjärtat.

Jag är nöjd med att jag valde bort kroglivet på avenyn och istället åkte hit. Synd bara att mina syskon inte var med. Men hoppas på en myskväll med storebror imorgon.

Nu skall jag gå o lägga mig. Många tankar som snurrar men det skall nog gå bra, jag hoppas jag somnar fort!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: