torsdag 2 april 2009

Senior Frog´s

Hallå Svea!
Det var en himla tur att London Clothing var öppet igår. Köpte mig ett par grymt snygga dojjs med höööög klack. Tog på mig den bästa klänning jag har (hehehe, ni vet Snowstorm låten??) och så gick vi till Senior Frog´s. Där känner jag mig som hemma, haha, några av er kanske inte vet att jag kallas Froggy... Så detta e my place änna! (Bild från förra året när grannen var här).


Det var iallafall riktigt kul, träffade lite folk man lärt känna och såg även en massa nytt folk. Det är trevligt att staden börjar vakna till liv nu! Senior Frogs slog upp dörrarna i måndags. Riktigt najs då det varit stängt hela vintern och man bara har kunnat gå till Jasmin. Men vi ä lskar Jasmin...
Imorse tog jag NIcos på en promenix upp till djuraffären. Där fick han välja ut ett smarrigt hundben, hundgodis vi skall ha till träning och tandborste samt hundmat. Han var så glad så glad. TÄnk vad man skämmer bort sina djur igentligen. Det är därför jag inte kan skaffa barn än på länge, jag tror jag måste vara rik... för jag har en förkärlek till små små adidas skor.
Skall nu upp till tvätterian och hämta min vittvätt, även proffs måste tvätta, nåja, vi lämnar ju bara in det och hämtar det... soft. Snart blir det playan för det är åter en uuuunderbar dag i paradiset. Och senare blir det nog lite locTV! Det var ju ett tag sedan!
(((Over and Out)))

1 kommentar:

Grannen sa...

Mästerfotograf e man!!! :D