måndag 7 december 2009

Sov så gott

Hur skall man börja? Det har hänt så himla mycket. Bra men även fruktansvärda saker. För två veckor sedan blev min vän i Sverige knivhuggen. Han mår bra fysiskt nu. Men jag kan inte förstå hur någon kan göra något sådant. Jag tänker på dig.

Idag fick jag reda på att ytterligare något hemskt har inträffat.
Vår släkting, min "adopterade moster" har blivit mördad. Det är sinnessjukt. Det finns inte i min värld. Händer inte sådant här bara på film?

Jag vet att du har det bra i himlen nu, jag kan höra ditt bullrande skratt ännu. Sov så gott fina du.

Förövrigt så mår jag ok. Det har hänt mycket här nere men jag orkar inte berätta. Inte idag. Men jag återkommer, bloggen är fortfarande vid liv, den bara vilar.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Julia Bylund sa...

Världen är en farlig plats, eller har blivit :/