torsdag 17 mars 2011

Godmorgon mina smultron

En ny dag i paradiset, man vaknar med blodsockret nere i fotknölarna och vill aldrig stiga ur sängen. Alltså den där Sally - hon vet precis hur det är.

En ny dag i college. Jag fick gjort sjukt mycket hemma igår så jag är rätt nöjd. Men det är mycket kvar innan man kan känna att man kommit till slutfasen i projekten. Blir en hård helg. Lyckligtvis matchlediga så jag kan lägga många timmar på plugget både lördag och söndag. Plugget? Vem pratar så?

Anyways, Galina är tillbaka från Barcelona så det blir till att berätta för henne vad som har hänt den senaste veckan.

Torsdag, vad händer mer än college? Träning givetvis. Men det är också Sankt Patricks day. Jag firar alltid Sankt Patricks day trots att jag inte har en enda connection till Irland. Men fest är fest liksom. Blivit bjuden på barbeque med livemusik men måste tacka nej. Skall ju ändå till college imorgon.

Anyways, ha en fin dag. Bara så att ni vet så haar vi blå himmel och strålande sol och säkerligen 20 grader här idag. Just thought you wanted to know, änna.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: