söndag 6 mars 2011

Då är man Back in the Game

Internet hemma. Gissa vad det innebär? Im back in the blogg game! =) Ni är ju så många som fortfarande tittar in här varje dag. Det tackar man för. Så då är det väl dags att jag börjar blogga igen nu då, när internet finns här!

Idag spelade vi match mot ett bottenlag. Vann med 7-0 och jag skulle vila men då Eva stukat foten fick jag stå och gäspa i målet. Sjukt tråkig match. Men Natta gjorde hattrick och tog över ledningen i interna målskytteligan och kan nog även norpa andra platsen i seriens liga. Nice. Ximel dunkade ochså in ett fint mål så det finns en del att skåla för ikväll. En match kvar att spela av säsongen och det ser ut som om vi slutar på tredje plats. Inte helt illa efter en dålig inledning på säsongen. Men AEK står för att komma igen i slutet, som Natta säger.

Så vad händer annars? Det är karneval här på cypern nu. Green Monday på måndag. Då får man bara äta fisk fram till påska´. Haha, nä du, jag får då äta vad jag vill. Bästa helgen på året iallfall. Alla klär ut sig och går ut och festar. Underbart. Idag skall vi ut i Napa och imorgon kommer halva cypern befinna sig uppe vid Capo Greko där man grillar, äter mängder och dricker gott samtidigt som man festar och hyllar livet.

Maskerad kläderna är inhandlade och givetvis skall jag lägga upp en bild innan vi går ut ikväll. Jag, Natta och Ximpa har förfest här innan vi drar oss in till puben och visar upp oss för Kevin som jobbar ikväll. Sedan blir det till att dansa hela natten lång i våra fina utstyrslar!

Vill bara att ni skall veta att jag försöker visa er våran nya lägenhet också, har gjort en liten film och försöker ladda upp den på you tube. Just nu står det att 5% är uppladdat och 251 minuter kvarstår... eh. Kanske får ni se den nästa vecka? haha.

Höres och störes senare my puppets.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: