onsdag 16 mars 2011

Morning morning

Sitter på ballen med solen i ansiktet. Omöjligt att se vad jag gör på dator skärmen. Men det är det värt. Jag borde vara i college men då Galina är i Barcelona har jag lite svårt för att ta mig till skolan. Jag vägrar göra en repris på första månaderna, ta bussen klockan sex på morgonen. Kevin brukar köra mig men han kom hem så himla sent från jobbet och har sovit jättedålig iatt så jag vill inte väcka honom. Jag får helt enkelt plugga hemma idag. Inte helt fel kanske.

Sommaren börjar så smått komma. Vi har faktiskt haft det svinkallt ett tag. Graderna har legat mellan 10-15 på dagarna och vissa mornar har det varit så lite som 5 grader! Snacka om kallt! Men nu så är värmen tillbaka och vi ligger runt tjugo igen. De gråa regn molnen har bytts ut mot en blå himmel och strålande solsken. Så det är dags att börja visa sina vita ben (mina är näst intill blåa, transparenta) för att små smått börja få färg.

Frågan är bara hur jag skall få färg? Jag sitter ju alltid inomhus och pluggar! Ximel och Natta därimot, dom är bruna och fina. Men det unnar jag dem! =P

Nej, dags att återgå till att göra research om material som skall användas i mitt och Galinas surrealistiska trevåningshus. Olika typer av stål, trä, plast, glas... Mitt huvud snurrar.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Frida Carina Andersson sa...

Å, så du unnar oss det. Du är ju för göllig!!