tisdag 1 mars 2011

Underbara liv

Ibland är livet som en saga. Visst, det finns saker som kunde vara bättre men när det kommer till mitt kärleksliv så är det verkligen en saga! Söta lilla sagan! =)

Jag och Kevin har letat efter en större lägenhet. Inte det lättaste när man har många önskemål precis hur den skall vara. Den skall ligga på en fin gata, vara nybyggd, måste finnas ett mysigt poolområde, tak över parkeringen, badkar är ett måste likaså Aircondition och nytt, snyggt kök. Som sagt, vi har letat och letat. Vi bor ju i en så himla fin lägenhet nu så vi ville inte sänka oss.

På mina promenader med Nicos har jag hela tiden dragits till ett lägenhetskomplex som är så himla vackert. Jättefint poolområde i mitten och lägenheter runt om med balkonger ut mot poolen. Jag har letat efter skyltar som säger "for rent" men inte lyckats hitta någon. Drömlägenheterna verkade vara ockuperade.

Men så i lördags åkte vi med en kvinna som representerar en real estate agency och efter att ha kollat på två lägenheter som vi inte älskade åkte vi så till mitt drömkomplex. Lägenheten är allt jag någonsin drömt om!

Lycka!

Vi flyttar in på fredag! =)

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Och så är du också värd det bästa!! Eller hur...