måndag 2 april 2012

Glänser som en diamant

Alltså helt sjukt hur smutsig en bil är. Eller, kanske inte så konstigt kanske för jag har ju inte städat eller tvättat den en ända gång sedans jag köpte den. Rena rama flugkyrkogården framtill!
Så, idag efter min presentation i college, som för övrigt gick jättebra, så tog jag tag i saken och tvättade bilen helt själv utanför lägenheten. Fick ringa upp till Kevin två gånger för "hjälp". Första samtalet:
Frida: Babe, är det något jag måste tänka på nu innan jag tvättar utsidan?
Kevin: Som vadå?
Frida: Men typ så att det inte kommer vatten ner i motorn när jag tvättar huven?
Kevin: Ehhh, vad händer när det regnar Frida?
Frida: Ah, get your point. Glöm detta samtalet!!!
Samtal två:
Frida: Babe, vad gör jag med alla bubblorna? (som rengöringsmedlet bildar när jag skrubbar).
Kevin: Du tar bort dom med vatten...
Hahaha. Jag är inte så bra på det här med att tvätta bil. Eller är jag? Blev den inte fin?

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: