fredag 13 april 2012

Hej då Sverige

Det blev inte mycket bloggande under min vecka i Sverige. Inte så konstigt, det har varit rätt stressigt. Väldigt kul men stressigt. Jag har farit runt för att hinna träffa så många vänner som möjligt. Finns dock de jag inte hunnit med och det gör mig lite ledsen. Men det kommer fler tillfällen.

Tack till alla som gjort min semester här hemma underbar. Jag saknar er redan. Men.

Jag är otroligt lycklig över att få komma hem och krama om min underbara pojkvän (eller sambo som mamma vill att jag skall kalla honom), min fluffiga lilla vovve och mina katter (!!!). Inget mer sova ensam, ikväll kan jag äntligen somna med varma armar som håller om mig! Åh! Min älskade Kevin!

Tack för denna gången Svea, vi ses snart igen!
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: