lördag 31 januari 2015

Going to tha jungle!

Ibland. Ibland kan jag bli riktigt frustrerad. När jag blir frustrerad blir jag arg. Men det finns ju alltid en lösning på allt och min ilska brukar inte hänga kvar särskilt länge. Igår blev jag lite förbannad under träningen. Varför spelar ingen roll men det räckte att jag kom hem och fick prata av mig till Kevin och att Kiara höll show för oss när vi åt middag för att jag skulle må bättre. 

Idag pratade jag med en lagkamrat och vi kom på en lösning till det som gör mig arg på träningen. Eller ja, ingen lösning men något som kommer göra det bättre för mig. Det känns skönt. 

Allt går att göra bättre! 

Idag skall jag o lillfisen till Djungellandet och leka. Skall bli roligt! Fun saturday fun!


But first, let me take a selfie! 


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: