söndag 15 maj 2011

Tha weekend is not yet over

Det är härligt med långhelg. Jag gick hela dagen igår och trodde att det var söndag. Så när det visade sig att det inte var det fick jag en bonusdag. Ungefär.

I torsdagskväll var jag ute med Ximel, Kevin och två trevliga norska guter, Björn och Jo. Vi gick till Medici - en italiensk restaurang och åt och drack gott. Efteråt blev det såklart en drink på Grabbarnas innan vi åkte hem trötta och nöjda.

Fredagen hade jag stora semesterplaner för. Jag ville palla mer vattenmeloner och borra hål i dessa för att sedan hälla i diverse dricka. Fick dock kvällen innan reda på att man måste planera en sådan aktion. Hela 3 dagar behöver man för att melonen skall suga till sig denna diverse dricka. Så den planen sket sig. Istället satt jag med bästa brudarna Ximel och Natta på ballen och drack diverse dricka utan melon. Lite förfesten på puben, vidare till Grabbarnas, till Rock Garden, till Castle och slutligen Black and White.

Där dansade vi loss som alltid och väl hemma runt halv sex på morgonen kom jag att tänka på vattenmelonerna. Tog ut Nicos på en morgonrunda och pallade såklart en vattenmelon. Ett gammalt par gick förbi mig när jag stod med vattenmelonen på axeln, nicos i koppel brevid mig och försökte föreviga kapet jag gjort i gryningen. De måste trott jag var en riktig stolle. Jag överväger fortfarande om denna bild borde publiceras... jag återkommer om det.

Gårdagen var lugn. Gjorde inte många knop men åkte ändå ner till puben och kolla eurovision, hängde lite på Grabbarna med en Sprite i näven och åkte sedan hem och sov.

Idag har jag möte med ett fotbollslag om framtiden. Har hört att de tänker erbjuda något riktigt bra, så skall dit - lyssna. Efteråt blir det puben för att heja fram Tre Kronor!!


Allt som allt har helgen hittills varit underbar. Fina vänner, fin kille, fint liv.


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: