onsdag 15 februari 2012

Kärlek

Jag är kär. Jepp. Men det visste ni ju! Igår åkte jag och Kevin till en restaurang i Sotira som heter, eh nu kommer jag inte på det men det är en fem stjärnig restaurang. Vi åt tre rätters och drack vin. Maten var helt gudomlig, till och med grönsakerna var de godaste grönsaker jag någonsin ätit. Vi var mäkta imponerade och både jag och Kevin tyckte att det var den bästa maten vi ätit på Cypern. Vi fick även med oss borddekorationen hem. Ett litet hjärta för att minnas våran fina kväll. När vi kom hem satte vi oss och spelade kort halva natten och drack en drink. Sjukt mysigt!


Nu har jag precis suttit och kollat på BAFTA Awards. British Acadamy of Film and Television Art. Meryl Streep tog hem priset för Bästa Kvinnliga Huvudroll för insattsen i filmen Iron Lady. En film jag gärna vill se. Tycker det är himla kul att kolla på Prisceremonier så jag ser fram emot The Oscars nästa helg!

Nu skall jag iväg till en pub i Protaras och kolla när Kevin och hans biljardlag "Three Lions" spelar sin sista match i pubarnas biljard liga. Dom kan komma tvåa i serien så skall bli spännande att se hur det går idag när dom möter ohotade ettan QueBall.

Hoppas att alla mina fina runt om världen hade en underbar alla hjärtans dag igår, men glöm inte att visa era nära o kära hur mycket ni älskar dem varje dag! Love!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: