måndag 20 februari 2012

Snart är det karneval!

Idag hade jag presentation i college och det gick bra. Var bara halvvägspresentationen, slutresultatet skall presenteras om 6 veckor. Gäller att jobba hårt!

Efter college mötte jag upp Natta och Cleo och vi åkte till Jumba. En jättestor affär med massa billiga saker. Inredningsprylar, skönhetsartiklar, underkläder, bäbisgrejer, leksaker i mängder och givetvis, det vi var där för, Maskeradkläder.


Natta & Jag

På fredag sätter karnivalen igång och det gäller att ha utklädnad till åtminstone två dagar! Söndag och Måndag - då blir det fest!


SnyggoNatta


Lilla griiiiiis!


Förra året var jag nunna på söndagens utgång och kossa på måndagens festligheter. Året innan var jag catwoman. En utav dessa skall återigen få leva loppan - på söndagens utgång. Och så köpte jag en grej idag till måndagen också.


Cleo aka Michael Jackson


Kanske blir det till att vara en storbystad sheik?


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: