fredag 22 februari 2013

Filmkväll

Godmorgon världen!
 
 I Onsdags mådde jag inte allt för bra så låg hemma o sov mest hela dagen. Igår kurerade jag mig med att plugga hemma och sedan åka in till puben och plugga. Kevin jobbade dag så när han kom hem på kvällen beställde vi hem en megastor pizza och kollade på tre filmer. Okej, vi kollade på en som var jätteseg.
 
 När vi satte på andra filmen var den lika seg så vi stängde av den efter 20 minuter och satte på en annan.
 
Så till den tredje lyckades vi somna båda två!
 
 
 
Sötaste Kevin överraskade mig med en liten efterrätt på kvällen också, en kaka formad som ett hjärta. Åh, gölli!
 
 
Nu sitter jag i college redo att fånga dagen! Haha. Kom 20 minuter för tidigt vilket typ aldrig hänt... Så, nu kör vi!!
 

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: