fredag 27 juni 2014

Sex it is

Sex är det nya nio. Enligt Kiara. Hon vaknar glad som en liten lärka och vill leka klockan sex varje morgon. Det är bara till att gå upp. Vad hände med att sova till nio undrar jag? Det var nog lite väl lyxigt kanske? 

För övrigt har jag haft fullt upp i två dagar. I onsdags rännde jag runt överallt för att fixa dittan och dattan och igår kom Jimmy och Elin hit på besök. Vi grillade och badade i poolen och hade det underbart. När de skulle åka hem guidade jag först vägen till skoaffärer. Elin älskar skor lika mycket som jag men hittade dock inget. Jag köpte mig ett par nya sommar skor. Välbehövligt. 

Nu sover Kiara så jag tänkte sticka iväg till en klädaffär i närheten för att se om jag kan hitta något roligt, för idag är det fredag och jag skall... hör och häpna... Festa!! Ikväll skall pappa sitta barnvakt och jag och Mikael och min älskling Kevin skall möta upp Jimmy och Elin och gå ut och partaja. Big happening för mig! För det första är Kevin aldrig ledig på kvällar, än  mindre på en fredag! Och för det andra går jag ju aldrig ut längre! Det skall bli så sjukt skoj, jag är galet taggad. Så, en ny outfit är jag ju faktiskt värd!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: