måndag 23 juni 2014

Skitbra om man blir senil

Igår när alla hade somnat gick jag in här på min blogg och började läsa. Det är så himla roligt att titta i arkiven, saker man glömt av som återupplevs. Det senaste halvåret har jag inte haft jätte mycket att blogga om. Som de flesta av er vet så började jag plugga till min Masters när Kiara bara var fyra veckor gammal. Det har inte varit lätt och dagarna har varit så himla lika varrandra. Laptopen står uppslagen på köksbordet där jag sätter mig och pluggar så fort jag får en chans. 

Så  mina blogginlägg varje dag hade blivit något i stil med "Idag har jag pluggat och såklart tagit hand om Kiara". Känner att det kan bli lite enformigt att läsa det. Men nu så. Nu är det sommar. Jag har tre månader kvar av min utbildning (pluggar hela sommaren) och är alltså inne på att jobba med mitt allra sista projekt. Mitt Major. Phu. 

Men igår då, när jag läste igenom lite ur mitt arkiv, så insåg jag hur himla roligt det är att gå tillbaka och kolla vad man haft för sig. Skitbra också om man skulle bli senil. Så nu kör vi igen. 

Das blogg is alive! 


(((Over and Out)))


Inga kommentarer: