torsdag 12 maj 2016

Mojito och Nachos

Jag tänker mycket på hur jag kan nå ut med min design till nya klienter. Så idag bestämde jag mig för att rikta in mig på butiker. Skyltfönster är en stor del i ett märke/ butiks marknadsföring. En utav de viktigaste faktiskt. Speciellt nu när många väljer att handla online från bekvämligheten av sitt egna hem.Via skyltfönstret lockar man in kunderna. Med rätt design kan du locka in rätt kunder. Med andra ord, de som faktiskt kommer att köpa dina varor. "Branding" är en del utav det här. Kan skriva en hel uppsats om ämnet (vilket jag ochså gjorde i min magister examen) men saken är den att om man inte är kunnig i ämnet kan man lika gärna vara utan skyltfönster. Jag erbjuder nu en tjänst för butiker där jag kommer till butiken och designar, ja just det, skyltfönstret med en design som förhoppningsvis drar in fler och rätt kunder och med det ökar omsättningen för butiken. Jag erbjuder även andra tjänster, så som Branding och signing och givetvis - en helt ny design om så önskas. 

Imorgon får ni ta del av det jag jobbade med idag för att nå ut till dessa potentiella kunder. 

Efter jobbet hämtade jag Kiara på dagis och tillsammans åkte vi till en utav mina favoritpubar. Knights Pub i Pernera. Vi spenderade eftermiddagen där tillsammans med Anna och Olga. När vi väntade på att dom skulle komma sa jag till Kiara att "vi väntar på Anna och Olga". "Ooooh Anna and Elsa, I liiiike ¨Let it goooo¨...." Fick förklara flera gånger att det inte var Anna och Elsa från Frozen som skulle komma utan enbart mammas kompisar, inga prinsessor. Haha. Frozen fantast nummer ett! 

Kiara i väntan på Anna och Elsa

Prinsessorna Olga och Anna





Vi drack mojito och käkade nachos. Jag tog även en kycklingsallad då jag bara dricker shakes till frukost och lunch i några dagar nu. Kör en detox för att bli av med slaggprodukter. Borde väl inte äta nachos kanske men man lever bara en gång! En väldigt mysig kväll med mina tjejer!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: